úterý 5. června 2012

Dobrá zpráva z vnitrozemí

Zveřejnil Jan Chalupa se souhlasem autora - příznivce projektu RSW z RC Opava International

-----------
Ahoj Honzo,
vyřiď prosím všem účastníkům výpravy a rovněž tak ostatním členům RC Ostrava srdečné pozdravy z Opavy. Prohlédl jsem si moc pěkný blog a o to více mě mrzí, že jsme se nemohli letos také zúčastnit. Já totiž každoročně v tomto termínu také brázdím chorvatské vody se svou rodinou a přáteli ale o RSW jsem se dozvěděl až v době, kdy jsem již měl zajištěnu loď na termín jen o týden později. Já svoje lodě totiž objednávám již v listopadu, kdy využívám jak veletržní slevy, tak slevy za včasnou objednávku. Navíc z pracovních důvodů nemohu odjet dříve než 25.5. Na příští rok tak mám již termín naplánován a to 25.5. - 1.6.2013. Pokud bychom se tedy příští rok termínově potkali, tak bych mohl také postavit jednu loď za RC Opava a rozšířit tak Rotary regatu. Cca před měsícem jsem měl u nás v klubu o yachtingu přednášky (jedna byla o Chorvatsku a druhá o Mazurách v Polsku), takže členové získali povšechné informace, zmiňoval jsem se i o RSW 2012 a dost lidí to zaujalo a rádi by se příštího ročníku také zúčastnili. Až tedy budeš plánovat příští ročník RSW, tak si na mě vzpomeň a pokud se termínově sejdeme jak jsem výše popsal, tak se moc rádi za RC Opava zúčastníme.

Bob Křempek
past president
RC Opava International
-------------

... budu nesmírně rád, pokud se nám ozvou další rotariáni z Distriktu 2240 / nadšenci pro námořní jachting. To nám umožní přímou komunikaci a pokračování RSW v dalších letech. (Honza Chalupa)

Neoficiální databáze kapitánů pro RSW 2013 nyní obsahuje tyto jména:

Jan Chalupa - jan.chalupa@isail.cz - RC Ostrava
Miro Sklenar - sklenar@sklenar.sk - RC Košice
Martin Pešat - martin.pesat@hertin.cz - RC Ostrava
Michael Wolf - wolf.michael@seznam.cz - RC Prostějov
Bob Křempek - krempek@opava.cz - RC Opava Intenational




Žádné komentáře:

Okomentovat